petek, 2. marec 2018

{Sizzix Lifestyle} Unicorn v okvirju

Always be yoursefl. 
Unless you can be a Unicorn . Then always be a Unicorn.

Marec je pri Sizzixu mesec ustvarjanja. Jaz sem sama sebi izdelala motivacijski okvirček za novo pisarno, v novi službi.

Uporabila sem Bigz šablono unicorna, ki sem ga odela v roza/vijola odtenke in za piko na i dala v roza okvir. Prav poživi pisarno.

 p.s. Po fotkanju sem dodala še "a" pred unicorn, ki mi je v prvi fazi nekam ušel.


A vas zanima, kako izgleda v pisarni? Najdete vsiljivca?


Ko sem tole izdelovala, sem prav razmišljala, da čisto premalokrat ustvarim kaj zase. To bo treba sprememniti. Kako pa je pri vas  s tem? Dajmo se v tem mesecu pocrkljat vsaj s čim malim. Pa potem nadaljevati tradicijo vsak mesec ali pa vsaj večkrat letno. Pa javite, kako vam gre.

Lep pozdrav in se vidimo kmalu.

********
Za okvirček sem uporabila naslednje Sizzix Lifestyle pripomočke:


4 komentarji:

Andreja pravi ...

Lepo si si polepšala poličko v službi in tvojega Pepija pa že dolgo nismo videli, še dobro da je ujel fotkanje .-)))) Čestitke za novo službo in vse dobro!
Lepa slika je nastala in všečnih barv.

Moje drobtinice23 pravi ...

Se kar strinjam s teboj, da za sebe premalokrat oziroma sploh ne ustvarjamo.
Morda nas boš pa s svojim samorogom vzpodbudila, da to spremenimo.
Ti si si namreč naredila čudovito sliko.

*Urška* pravi ...

Tudi sama mislim,da vse premalokrat ustvarimo kaj zase,za svoje srce.In kot je že zapisala Danica....mogoče nas boš ravno ti vzpodbudila k temu.
Tvoj samorogec pa je naravnost pravljičen v teh krasnih barvnih odtenkih.

Ne-Ja pravi ...

Se strinjam s tabo -premlokrat naredimo kaj zase. Ti si super štartala za novo službo/pisarno in si lepo poživila poličko. Samorogi so zakon - moj amala se meni smao še o konjih in smaorogih in konji :)