ponedeljek, 29. januar 2018

{SizzixLifestyle} Spring Time

“Pain is temporary. Quitting lasts forever.” 
― Lance Armstrong, Every Second Counts


Tokrat malo drugače. Prispele so dolgo pričakovane akvarelne barve (privoščila sem si eno verzijo JSC White Nights, 16 kosov). Sem zelo zadovoljna s pigmentom in naknadno ugotovila, da lahko dokupim posamezne barve tudi pri nas, če bo potreba. Ampak za moje potrebe bo zadostovalo.

Delala sem po skici #185 Feeling Sketchy in prišla do tega.

Malo preizkušanja novih barv (je še precej prostora za izboljšavo), malo špricanja, izrezki iz papirja in pavsa ter igranje s postavitvijo.



Kako se vam zdi? Jaz sem navdušena nad temi novimi pomladnimi Sizzix šablonami in jih bom verjetno kar pogosto uporabljala.

Delala sem po tej skici, z malo umetniške svobode, če mi jo bo Andreja in punce priznale ;-)

Hvala za obisk in lep začetek tedna vam želim.


****************
Uporabila sem Sizzix Lifestyle pripomočke:



8 komentarjev:

Nella pravi ...

Lepo pomladno navihana :)

*Urška* pravi ...

Pomladno razigrana.

Marija pravi ...

Akvarelno ozadje je zelo lepo, rožice pa popestrijo in polepšajo voščilnico.

oldpunca pravi ...

Mene si navdušila z umetniško svobodo. :-) Prostora za izboljšave je vedno dovolj, ampak ne v primeru tvoje voščilnice, ki je popolna. Super packanje! Prosim, ne me dražiti z novimi barvicami. :-)))

Moje drobtinice23 pravi ...

Akvarelna fantazija ti je super uspela.Prostora za izboljšave je res vedno dovolj. No v tem primeru se menim,da niso potrebne.
Voščilnico si dobro sestavila po skici.

MA-MI pravi ...

Krasna voščilnica! Všeč mi je akvarelno ozadje in rože ga lepo dopolnjujejo. Hvala, ker sodeluješ z nami na izzivu pri Feeling Sketchy. Pričakujem, da boš tudi v bodoče sodelovala na naših izzivih!

Lep pozdrav

Maja, Rilcek in Kljuncek


Andreja pravi ...

Zelo luštno voščilnico si naredila in lepo združila vse skupaj :-))
Všeč mi je kako si se lotila naše skice pri Feeling Sketchy in hvala, ker sodeluješ!

Granmargaret pravi ...

Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.