torek, 8. avgust 2017

Cvetlična voščilnica

“My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style” 
― Maya Angelou

Se mi zdi, da sem po dolgem času ustvarila nekaj res cvetličnega - šopek s Sizzix šablonami. Tim Holtzove Wild Flowers sem imela nekaj časa nagledane, potem sem si jih pred časom vendarle privoščila na Bead.si. Fresh fressia pa je izplen prejšnjega skupnega naročila na razprodaji Sizzix. (p.s. vem, nepoboljšljiva sem, zato imam čisto svež paket iz Anglije na poti, ampak zagotovo razumete, da sem nujno rabila Tropical šablono, ki se mi je pri nas izmuznila).

Dodala sem še elegantne čevlje s visoko peto in pentljo. Številko sem dodala na petljo, kot nas je naučila tršica Tina. 

Več besed ne bi izgubljala, saj je vse jasno iz fotografij. Naj se ve, da je za gospo s stilom. Vijola barve pa tudi že dolgo nisem uporabila, hihi.




Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca avgusta
Come and Get it: Die Cuts (Marianne Design čevlji, Najlpši par valovit okvir, krog črke in številke, MFT osnova s šivi, Sizzix rože)
Scrapping 4 Fun: #96 Lace/Ribbon
Happy Little Stamper: Avgust Anything Goes with Dies
Seize the Birthday: Tie One On


Hvala za obisk. 


*************************
Za voščilnico sem uporabila naslednje SIZZIX pripomočke:





14 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Seveda moraš imeti to šablono, ko bi vedela, da naročaš bi še jaz eno naročila :)
Drugače pa kar se voščilnice tiče, je TOP v viola barvi in visokimi petami :D

Nataša pravi ...

Krasna in elegantna.

Valerija pravi ...

Zelo je lepa. Všeč so mi barve in izrezki.
Tudi mene mika nekaj Sizzixovih šablon, ki so znižane, vendar je poštnina tako draga, da me je minilo :(
lp

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card, love the purple and pretty bow
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

The Crafty Bat pravi ...

Beautiful card.
Thank you for joining us over at Scrapping4fun Challenges
Kelly (DT)

Nonnie's Cards and Gifts pravi ...

Just gorgeous, those shoes are to die for.
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Vicki DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

helena pravi ...

Uuuuu, kako je lepa in tako damska.

Unknown pravi ...

So cute! Thanks for joining in the Scrapping4Fun Challenge! Good luck, and see you next round :)

Carrie, DT
dearzae.com

shirley-bee pravi ...

Pretty card! I like how you combined the flower dies. Thanks for playing along at Seize The Birthday!

Majda pravi ...

Kako zelo lepo si vse sestavila in pentlja doda voščilnici čudovito globino. Me veseli, da si se pridružila izzivu Scrapping4fun-a.
Prijazen pozdravček, Majda
P.s.: tele čevlje bi pa z veseljem imela - šablono seveda, saj v pravih bi se najbrž ubila ;-)

Tina Z. pravi ...

oooo, kakšna super eleganca in same fajne ideje imaš ...
hvala, da si z nami tudi pri Scrapping4fun, kjer sem gostja.

Paper Therapy Ponderings pravi ...

very beautiful
Thanks for joining us at HLS
Barb Housner (DT)

Susan Renshaw pravi ...

Beautiful bouquet!
Thank you for sharing with Happy Little Stampers!
Susan
Calling All Crafters! – My personal Blog!

harada57 pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.