petek, 5. maj 2017

Okvirček z lepo mislijo

"Za to, da bi se počutila izjemno, potrebuješ samo sebe."
- Serdar Ozkan (Izgubljena vrtnica)

Tokrat pokažem okvirček z lepo, ročno izpisano mislijo iz knjige Izgubljena vrtnica. Če še niste prebrali priporočam! Združila lettering in akvarelno tehniko. In sem kar ponosna, kako mi je uspelo.

Nekaj časa sem samo občudovala okvirčke Martine in Sare, potem pa sem se opogumila in tole je moj prvi. Verjetno tudi ne zadnji.

V vsem mojem navdušenju sem pozabila naredit kakšno pametno fotko, ko sem hitela zavijat darilo. Tako, da vam pokažem bolj delovne ;-)



Podarile smo ga kot del skupnega darila prijateljici, s katero nas je prvotno zbližala ljubezen do plesa, kasneje pa še marsikaj drugega.

Izzivi:
City Crafter Challenge: #360 You Can Do It
Craftaholics R Us: May Spring Colours or Flowers

Hvala za obisk. Jaz se tako veselim vikenda, da vam ne morem povedat.

6 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

super napis in krasno narejen.

Janis Lewis pravi ...

Beautiful! Thanks for sharing at Craftaholics R Us.
~Owner/DT Janis

moi pravi ...

Fino, da si se opogumla, saj ni bavbav 😀 Super darilo si naredila.

Andreja pravi ...

Zelo lepo si zapisala, Keti :-))

Stella pravi ...

The subtle shades of this background are lovely and I love that big sentiment too! Thanks so much for joining us at CCCB!

Hali pravi ...

Čudovit je..prekrasne barve in zelo lepo napisano!