ponedeljek, 3. april 2017

Gorjuss

“Better to be strong than pretty and useless.” 
― Lilith Saintcrow, Strange Angels

V soboto sem bila na srečanju CRAFT-alnice v Viru pri Stični. Spoznala sem tudi Klavdijo in njeno prikupno, dobro založeno trgovino, raj za ustvarjalke, ki nas je lepo sprejela in nas pockrljala s popustom in darilom.

Čudovita energija na tako lepo, sončno soboto.

Meni pa je v nedeljo zvečer, med gledanjem Zvezde plešejo vendarle uspelo dokončati mojo enoplastno voščilnico. Gorjuss punčko sem pobarvala z ZIGi, narisala sem zid (želela sem zid iz kamnov, same presodite, kako mi je uspelo) in ga tudi pobarvala z ZIGi, nebo z oblaki pa sem posenčila z Distress Oxide modro blazinico. Navdušena sem nad njihovo teksturo. Tudi odtisnejo čudovito. Z vodo pa se bom igrala drugič.

Imela sem namen dodati še napis ampak sem si potem premislila. Čeprav bi bil odtis z Mistijem gotovo perfekt, me je bolj skrbelo, da mi bo napis "pokvaril" kompozicijo ;-)



Izzivi:
CRAFT-alnica: #182 enoplastna voščilnica
NBUS: #11 (my first try with Distress Oxide ink pad)
Crafty Girls Creations: #35 Anything Goes
Crafting With Friends: #40 Anything Goes
Crafty Catz: #364 Anything Goes

Hvala za obisk in se vidimo kmalu.

15 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ja pa dobro no, pa kaj ti je, madonca si naspidirana, saj komaj dohajam vse te tvoje zajce in jajca in košarice ...aja,upsi, tole je Gorjuss...moja najljubša punčka, zato vse čestitke....tudi za zid...perfekten je.

Andreja pravi ...

ooo Keti, kako lepo si sestavila vse štampiljke in naredila lepo voščilnico :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Ta zid si narisala?? Uau, čisto sem navdušena! Vse je čudovito! Pa ne reci, da si tudi golobčke narisala ...

oldpunca pravi ...

Jej, kako zelo lepa voščilnica! :-) Krasno si pobarvala deklico. Zid je zelo realističen, nebo pa čudovito "napackano". :-)

Darnell pravi ...

This is so sweet, Keti! You are a true artist to draw that incredible stone wall! And I love the composition just as it is without any words ~ they can all go on the inside!! Thank you so much for joining in my NBUS Challenge #11!! Hugs, Darnell

Helena pravi ...

Simpatična pupa in zid ti je zelo lepo uspel.

Valerija pravi ...

Prekrasna voščilnica s čudovitim motivom, ki si ga res lepo pobarvala, svetoven je pa tudi narisan kamnit zid. Bravo!

CRAZYCRAFTSHED pravi ...

Beautiful card Keti thank you for joining us over on
Crafty Catz
Dianne xx
CC DT

Klara pravi ...

Uau krasna je! Zid je čisto taprav!

Vladuška pravi ...

Tale tvoj zid je fantastičen. Zelo lepa je.

Verna Angerhofer pravi ...

So nicely done and colored.

Goga pravi ...

Še dobro, da nisi dodala napisa, mislim da bi res pokvaril kompozicijo. Čudovito barvanje in slikanje, zid je naravnost fantastičen.
Lepo smo se imela v Soboto in vesela sem, da nas je bilo toliko na kupu. Hvala, da si prišla in hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Tanja E. pravi ...

Prekrasna voščilnica, krasen motiv si izbrala in barve, super zid, očarljiva celota, hvala ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasna je!
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Claudia's kaartjes pravi ...

Your card is stunning. Nice colours. I love it!!
Thanks for joining us at Crafting With Friends
Hugs
Claudia

DT Crafting With Friends

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
http://crafting-with-friends.blogspot.be