sobota, 22. oktober 2016

Za mladenko, ki rada potuje

“The journey of a thousand miles begins with a single step.” 
― Lao Tzu


Kot obljubljeno, še ena dvojna Z fold voščilnica, ki sem ji dodala še en zavihek za posvetilo oz. osebno voščilno. 

V malo bolj živahni, modro rumeni kombinaciji.






Izzivi:
oktobrska galerija Najlepši par
#42 anything goes: Polkadoodles Craftting
#30 anything goes: Crafting with friends
#76 anything goes: Scrapping 4 fun 

Lahko noč.

23 komentarjev:

Dusi pravi ...

Kaj naj drugega rečem kot da OBVLADAŠ!

Tina Z. pravi ...

vau, kako je prekrasna, ta prepogib vedno občudujem pri tebi.

Klara pravi ...

Še ena čudovita voščilnica! Sem prav sklenila,da ob prvi priložnosti še sama poskusim z fold:). Kam pa v "navadnih" z fold napišeš voščilo? Na zadnjo stran ?

helena pravi ...

Tele Z fold ti res ležijo. Super!

Kajcyika pravi ...

Preprosto čudovito! Super je :)

oldpunca pravi ...

Preprosto čudovito. Zelo lepo si okrasila voščilnico in tale pregim je naravnost fantastičen. :-)

Klara pravi ...

Čudovita je! Kam pa pri drugih napišeš lepe želje? Na zadnjo stran ali kam?

Helena pravi ...

Za mladenko, ki rada potuje, mora biti res razgibana. Krasna je.

Andreja pravi ...

Še ena čudovita zgibanka :-)) Krasne elemente si dodala.
Hvala, ker se igraš z nami pri Scrappin4Fun challenge.

Cvetoči travnik pravi ...

Katarinca,ta je pa super od barv do postavitve in sploh izdelana, da jo lahko kar gledaš:). Navdušena:), pozdravček od mene

Anjie pravi ...

Fab make. Thanks for joining us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
Anjie (DT)

vilinke pravi ...

Ze sama oblika voščilnice je nekaj posebnega, s tvojim okraševanjem pa je še eno stopnjo lepša.
LP Vilinke

Keti's Projects pravi ...

Zelo različno. Načeloma lahko kjerkoli pustiš prostor za osebno posvetilo ali pa dodaš napis štampiljko in se samo podpišeš. Kadar rabim več prostora pa dodam tudi zadaj kuvertico ali žepek za tagec ali pa kar dodatni zavihek kot pri tej modri voščilnici. Skratka, več variant. Jaz se odločim po trenutnem navdihu in glede na motiv, kaj mi najbolj sede.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Ooo, svetovna! Všeč mi je živahnost barv in ta oblika je res videt hudo.

Hali pravi ...

Krasna je, cela zgodbica. Obvladaš...

Nataša Š. pravi ...

Krasne Z fold voščilnice delaš, vse lično okrašene! Tudi ta je čudovita!

Anja Ž. pravi ...

Čudovita je! Super si upodobila temo in tudi barvna kombinacija res dobro izpade.

Janja pravi ...

Tudi ta je čudovita. Lp

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card and design
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Unknown pravi ...

Fabulous design. Thank you for joining us at the Anything Goes Polkadoodles Crafting Challenge. Helen DT

Klara pravi ...

Hvala za odgovor :). Sem vmes še pobrskala po internetu in našla različice :),tako da sem končno tudi sama poskusila z fold ;)
Sem pa opazila,da mi je nekaj internet nagajal zato več mojih komentarjev :S

Jasmina pravi ...

TOP izdelek.

Crafting Belle pravi ...

Gorgeous Design. Thank you for joining us for our 'Anything Goes' Challenge at Polkadoodles. Hugs Lisa xxx