ponedeljek, 7. marec 2016

Vse najboljše - sreča čaka nate

“Piglet sidled up to Pooh from behind. 
"Pooh!" he whispered.
"Yes, Piglet?"
"Nothing," said Piglet, taking Pooh's paw. "I just wanted to be sure of you.” 
― A.A. Milne, The House at Pooh Corner


Glede na to, da je voščilnica relativno preprosta, je kar precej časa trajalo, da mi je bila postavitev res všeč. Zadnje čase me nekako privlači zelena. Se mi zdi nekako tako zelo pomladna in pozitivna. 

Tako kot njena prejemnica. Tina, vse najboljše še enkrat in se prav veselim novih srečanj, tako blogarskih kot osebnih.



Prijavljam jo galerijo meseca marca pri Najlepšem paru. 

Jutri pa nadaljujem s papirčkasto terapijo. Prav lepo vas pozdravljam in vam želim lahko noč ali pa uspešen dan. Sreča čaka na vas!


7 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Zelo lepa postavitev je in krasno si jo skombinirala.

Janja pravi ...

Zelo, zelo je lepa. Lp

Andreja pravi ...

Čudovita je in krasno si jo sestavila s temi krogci :-))

Jasmina pravi ...

Všeč so mi pozitivne barve in tudi postavitev je zelo zanimiva in uporabna.

Renata pravi ...

Čudovita je.

Valerija pravi ...

Zelo mi je všeč ta voščilnica, tako nevsakdanja je. Lepa postavitev!

oldpunca pravi ...

Zelo je lepa. Postavitev je svetovna. :-)