sobota, 27. februar 2016

Vrtnice za rojstni dan

"A single rose can be my garden... a single friend, my world."
Leo Buscaglia


Tole se mi je zdela luštna postavitev, ki sem jo uporabila že tukaj. Pa sem naredila še vrtnice.

Spet sposojena šablona in embosirna srajčka. Hvala Duši! Z nekaj nesrečnimi zapleti. Boste morda rekle, da imam samo sposojene stvari ampak sodeč po moji ustvarjalni sobi imam vendarle kar nekaj tudi svojih stvari.

Tile dve zdaj že lahko pokažem, saj sta ju Andreja in Hali že dobili.

Malo sem se igrala s srajčko in naredila enkrat izbočeno, drugič vbočeno varianto. Eno temno rdečo in eno živo rdečo vrtnico.



Uporabljen je napis Najlepši par in pravokotniki s šivi, zato prijavljam v februarsko galerijo.

Lep vikend vam želim.

5 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Tvoje vrtnice so kot prave, hvala Keti za varianto v žametni izvedbi. Še vse voščilnice imam obešene na vidnem mestu:), se kar ne morem odločiti, da jih odstranim.Oddajajo samo dobro energijo:) Lep pozdrav, Andreja V.

Valerija pravi ...

Zelo lepi voščilnici. Všeč so mi vrtnice (no ja, saj mi je prav vse od MD) in krasno nežno ozadje.

Papirnate radosti pravi ...

Čudovita inspiracija si Katarina!!! Vse tukaj prikazano imam in komaj čakam da se še jaz malce poigram ;)

Renata pravi ...

Krasni sta.

Hali pravi ...

Res sta krasni, prav lepo si ju postavila na osnovo...Hvala <3