četrtek, 5. november 2015

Packanje a-la-Keti

"Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep."
Scott Adams


To, da ima mama Najlepšega para Tina B.Z. nore ideje, verjetno že ptički čivkajo ampak s temili papirnatimi polperlicami me je pa čisto sezula. Sej mogoče se komu ne bo zdelo nič posebnega, meni pa so top. In lahko narediš v točno takšni barvah kot jih imaš na drugih delih voščilnice.

Že prej sem imela pripravljeno na osnovo, kjer sem malo packala z distresi, zlato barvo, stencil šablono zvezdic in improvizirano stencil šablono satovja, pavs in zvezda, ki ima rada modo, je bila rojena.

Manjkala je pika na i. Prvotna ideja so bili sicer zlati kristalčki, potem pa sem poskusila narediti te Tinine polperlice. Največjo težavo sem imela s krogi, ker seveda nimam nobene pametne šablone (?!?!???). Sem že hotela nekaj na hitro pri Tini naročiti, da bi jih dobila za darilo, pa imam težavo, ker praktično nimam več kaj novega naročiti pri njej. No, sem se nekako pogojno znašla z luknjačem ampak krogi niso ratali čisto lepi in so mi parali živce, ker jih luknjač malo nacufa na enem koncu.



Prejemnica je bila kljub mojemu nerganju, da mi realizacija ni najbolj uspela, več kot zadovoljna.

Zdaj bom počasi nehala težiti tudi tukaj in prav previdno sramežljivo voščilnico vseeno prijavljam v galerijo izdelkov pri Mali šoli prazničnega ustvarjanja Najlepšega para. Tina, obljubim, da bodo perlice naslednjič že boljše ;-)

Zdaj grem pa še malo vadit. Vam pa želim skrajno lep petek in še lepši vikend.

7 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Poznam občutek, ko nekaj enostavno MORAŠ narediti. :-)) Tvoje papirnate perlice so kljub teževam zelo lepe. Tudi sama sem navdušena nad njimi. Navdušena pa sem tudi nad tvojo voščilnico. Super je!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Te polperlice so res zakon in meni so tvoje čisto super! Prav všeč mi je, kako si jih razporedila po površini skupaj s številkama - deluje tako razigrano! Tale postrani odrezan rob mi je pa tako dober! :)

Vladuška pravi ...

Tina definitivno ima nore ideje in zame je pravi ustvarjalni Baltazar :) Vaja dela mojstra in mislim, da ti je za prvič čisto super uspelo.

Dusi pravi ...

Mimogrede... jaz imam vse možne šablone za majhne krogce... če slučajno rabiš, veš kje me najdeš ;)
Hihi... luštna si...
A ja, čestitka je pa lepa

Tina pravi ...

Jej, Keti...kako čudovita je tvoja voščilnica...ozadje je svetovno in tako sem vesela, da so te perle navušile :-). Odlično so ti uspele!!!

Tina Z. pravi ...

krasno ozadje in vse skupaj super izpade!

Renata pravi ...

Lepa voščilnica, perlice pa za prvič, super.