ponedeljek, 9. november 2015

Maki s perlo

"To improve is to change; to be perfect is to change often."
Winston Churchill


Tako, pa mi je uspelo. Naredit popolno polperlico kot nam je pokazala Tina v Mali šoli prazničnega ustvarjanja.

Pri vseh težavah tukaj, me je Dusi rešila s šablonico za krog. V zahvalo bo dobila kalup, da bo lahko tudi sama poskusila ;-)




Prijavljam jo v novembrsko galerija @Najlepši par

Pozdravček in se vidimo kmalu!

13 komentarjev:

Sapfina (Barbara) pravi ...

Jp, popolna perlica! ;) In krasna voščilnica!

Tina Z. pravi ...

kakšni krasni maki, pa ta polperlica tudi, vau.

oldpunca pravi ...

Popolna voščilnica s popolno perlo. :-)

Tina pravi ...

O, Keti...kako zelo lepa je tvoja voščilnica! Všeč mi je, kako si uporabljala rdeč papir, da se vse super poveže.

Vladuška pravi ...

Tale pa je res perfektna in se prav tako poda tudi na zelo lepo voščilnico.

Helena pravi ...

Kaj bi me brez ustvarjalnih prijateljic, a ne? :)
Krasna cvetova in perlica na sredino mašne lepo paše.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

O kako so lepi Keti
lp Tamara

Dusi pravi ...

U, lepa.. Moji najljubši maki, pa tista super fensi bordurca.... pa še perla.
Super!
Kalupa se že veselim ;)

Zvonka pravi ...

Čudovit mak in polperlica je res popolna.

Andreja pravi ...

Keti, zelo lepo voščilnico si naredila. Lepo ti je uspela perlica in mak je čudovit :-))

Janja pravi ...

Krasen mak s pentljo. Perlica je res super. Lp

suzARTe pravi ...

This card is really lovely :)

Natasa pravi ...

Krasna je, super si naredila perlico!