torek, 9. junij 2015

Čestitke ob poroki

Spet nekaj srčkastega z rožicami in novo šablono Najlepši par. Tokrat sem uporabila negativ.




Potem pa sem postavila eno še bolj minimalistično ampak je izpadla skoraj meni najljubša. Za različne priložnosti, lahko tudi ob poroki.



Prijavljam jo v junijsko galerijo Najlepši par.

Komaj čakam, da nas Tina spet preseneti s svojimi pogruntavščinami, v četrtek, v Rayher Ljubljana. Se bojim, da bom spet odšla s polno vrečko domov.

Hvala za obisk in uživajte v sončku.

8 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasne voščilnice,
lepo se imej v četrtek v Rayherju
lp Tamara

Ne-Ja pravi ...

Vse tri so lepe, ma tudi meni je najbolj všečna zadnja. Vsekakor uživaj/te v Tininih novostih in pogruntavščinah :)

Janja pravi ...

Čestitka z drevesom je čudovita. Lepo si sestavila tudi prvi dve. Lp

Vladuška pravi ...

Tinini izdelki ti gredo res odlično od rok, polna idej si.

Hali pravi ...

Čudovito nežne so.

Dusi pravi ...

U, lepe voščilnice.
Tudi jaz glasujem za zadnjo.
Jutri pa se vidimo v Ljubljani na Tinini predstavitvi :)

Tina Z. pravi ...

tudi mene je najbolj očarala zadnja, krasne so pa vse!

Tina pravi ...

Keti, vse so mi čudovite. Prav res hvala za četrtek :-) <3