nedelja, 22. februar 2015

Za velike punce in fante

A veste tisto, ko imate polno različnih odtiskov pripravljenih za barvanje in jih še kar zbirate in zbirate. No, tokrat sem jih uporabila nekaj iz zaloge. Dobila sem jih od različnih ustvarjalk v sklopu menjave ustvarjalnega materiala. Morda bo katera tudi prepoznala svoje ;-)

Barvala sem z Distress blazinicami in sem relativno zadovoljna. Seveda bo treba še kaj vaje ampak se je prav luštno igrat s čopičem.

Tale je bila narejena za Kleo. Motiv sem dobila in žal ne vem čigav je...




Še ena za punco - tokrat motiv Tilde.



Tildo prijavljam na:
- #68 Anything Goes & Monochrome @ Bee's Bloomin' Challenge Blog
- #79 Anything Goes @ Simply Create Too
- Pink/Lilac & Butterflies @ Moving Along With Times

In še ena gusarska za fanta - pustila sem še prazen prostor za ime, ki bo dodano naknadno, zato zdaj izgleda malo prazno na sredini :-( Motiv je Nellies štampiljka, sposojena pri Duši.




Hvala za obisk. Tole deževno nedeljo bom popoldne izkoristila še za kar ustvarjalni projekt, jutri pa spet služba.

11 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Prav simpatične so vse tri, gusarček pa zmaga.

Wendy L pravi ...

So pretty and cute too, thanks for joining us at MAWTT, xxxx

Hazel (Didos) pravi ...

Oh these cards are all lovely, I really love the little boy one. Thanks for sharing with us on MAWTT Hazel (Didos) xx

SaraS pravi ...

Gusarček je izredno simpatičen in Tilda tako nežna. Luštne voščilnice.

oldpunca pravi ...

Same lepotičke. :-) Ampak, gusar pa zmaga na celi fronti. Malo pristransko, ampak, kjer je morje, tam sem jaz. .-))

vilinke pravi ...

Zelo lepo saj ne vem katera mi je najbolj všeč,ker so vse nekaj posebnega.
LP Vilinke

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Luštne so
lp Tamara

Ne-Ja pravi ...

Luškane, ma gusar je res nesporen zmagovalec :)

Vladuška pravi ...

Čopič je res prava terapija in tole tvoje delo je zelo lušno in igrivo izpadlo.

Mojca pravi ...

o prav vse tri so luštne, ampak fnatek je najbolj simpatičen! lp

Dusi pravi ...

Meni je pa najlepša tista za Kleo.
Čeprav ji gusarček takoj sledi :)