nedelja, 28. september 2014

Pikasto

Tako, pa mi je uspelo pripraviti tudi eno voščilnico za pikast septembrski izziv pri Ustvarjalnem dotiku.

Voščilnica za rojstni dan. Napis bom dodala naknadno, ko bo znana končna prejemnica ;-)


Uporabila sem: bele A6 osnove za voščilnice (ki jih moram obvezno naročiti, ker mi jih zmanjkuje) in čudovit papir DoCrafts Papermania Lucy Cromwell (ki ga trenutno nimajo na zalogi), pikasto embosirno srajčko in polovične perle. Tudi na izrezku metuljčka so pikice in na robni šabloni. Mislim, da mi je uspelo narediti nekaj bolj mladostnega. Male rožice so MemoryBox, vejica Marianne Design, velika rožica je iz izbirke JOY crafts Vintage, vazica pa Najlepši par.

Ko sem bila ravno v šunko, sem naredila še dve podobni postavitvi, v drugih barvnih kombinacijah. Povsem presenečena, kako drugačen učinek zaradi drugih barv ;-)



Lep dan in uživajte v sončku.

11 komentarjev:

Nella pravi ...

Vse tri zelo lepe in kot praviš, barve res naredijo svoje. Meni osebno najbolj pade v oči zeleno redeča :)

Barbara pravi ...

Vse kombinacije čestitke so mi všeč. Na pikasti je pa res vse pikasto in prav vse sodi skupaj! Čudovita čestitka :) Hvala za sodelovanje na izzivu Ustvarjalnega dotika :)

Danica pravi ...

Vse tri si zelo lepe.
Lp Danica

Mojca pravi ...

ooo prekrasne lončke si nardila! zelo lepo. lp

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čudovite so vse tri, težko bi se odločila samo za eno. Pa saj sem že pri prejšnji izjavi napisala, da s pikami res ne moreš nič zgrešiti. Bravo. Všečkam na polno.

Adrijana Knez pravi ...

Keti prav vse tri so mi zelo všeč in res zanimivo kako drugačen učinek naredijo barvne kombinacije.
Lep teden ti zelim, Jana

Hali pravi ...

Uu sam res, kako drugače prinesejo pogled drugačni papirji...čudovite so!

Vladuška pravi ...

Te vazice ti gredo super od rok.

Ne-Ja pravi ...

Ma kaj so bjštre vse po vrsti :)!

Zvonka pravi ...

Prav super pikasto.In tudi drugi dve sta lepi, no zelena malo bolj. Lp

Ustvarjalne sanje pravi ...

lepe so vse tri ,pri meni pa zmaga prva,lp