sobota, 19. april 2014

Vse najboljše v modri

Za gospodično, ki ne mora punčkasto roza zadevic, sem naredila eno voščilnico v modro zeleni kombinaciji, z rožicami in metuljčkom ter ptički v ozadju.

napis Najlepši par


Prijavljam na izzive:
- Aprilska galerija @ Najlepši par (napis Vse najboljše)
Here comes Spring @ Ladybug Crafts

Hvala za obisk še enkrat danes.

9 komentarjev:

vilinke pravi ...

Lepo "plavko" si ji pripravila ;)všeč mi je papir s ptički ;)

Martina pravi ...

Lijepa je. Sretan uskrs.
Lp, Martina

Ne-Ja pravi ...

Lepa je - čisto nič punčkasta vendar ravno pravšnja :).

Lepe praznike!

MOJCA pravi ...

Tako preprosta ampak zelo lepa. čao

Mojca pravi ...

ooooo kako je krasna! pa zelo lepa kombinacija barv. Hugs! Mojca

Dusi pravi ...

Lepa barvna kombinacija

Tina pravi ...

Kako zelo mi je všeč! Čudovite barve in tako je elegantna...zagotovo ji je bila izjemno všeč. Hvala, ker si uporabila tudi Najlepši par!

Hali pravi ...

Zelo lepa, všeč mi je izrez!

Anne Temple pravi ...

Gorgeous spring time card. Thanks for sharing it with us at Time4Scrap.