petek, 4. april 2014

31. izziv @ Izazovi i sladkiši - za fantka

Nov izziv na Izazovi i sladkiši. Tema je "za dojenčka". Jaz sem tokrat naredila eno enostavno, modro belo varianto, z dudo in balončki. Pikice so narejene s sposojeno embosirno srajčko. Kolk je fajn imet ustvarjalne prijateljice, a ne?



Vabljeni k sodelovanju na 31. izzivu!

Imejte se radi. Pa-pa.

11 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Luštna v svoji preprostosti in hkrati tako nežna, da pove vse :)

vilinke pravi ...

Zelo lepa in preprosta otroška voščilnica ter tako elegantna,super...
LP Vilinke

Mojca pravi ...

oooo kako krasna dojenčkasta! lepi dodatki. lp

Andreja pravi ...

Keti, lepo voščilnico si naredila in vse elemente lepo razporedila po njej :-))

MOJCA pravi ...

To pa je tema, v kateri bodo komentarji iiiiiii, luškana, srčkana - približno nekaj takega. Všeč mi je. čao

Martina pravi ...

Prelijepa je čestitka.
Lp, Martina

*Urška* pravi ...

Všeč mi je belina in nežnost.Lepo narejeno.
LP,Urška

Renata pravi ...

Iii krasna je! Taka nežna <3

Adrijana Knez pravi ...

Ooooo kak je cart :)Voščilnici pa doda piko na i...duda!
Pozdravček, Jana

Jeanette (Forest Ranger) pravi ...

Very pretty!

Hiška iz papirja pravi ...

Lepa in nežna, tako kot se spodobi za male štručke :)