sreda, 27. marec 2013

Vintage a-la Keti II

Še dve iz zbirke Vintage a-la Keti. Človek kar noter pade, ko enkrat zalaufa :-) Našla sem čudovite servietke z vrtnicami in španskim bezgom, ki sem jih morala takoj uporabit.


napis je narejen z Vladkino štampiljkoiz seta "Misli"

Kot rečeno, podlaga je narejena s servietno tehniko. dodan napis in metuljček na eni ter rožica in trakec s pentljico na drugi. Malo senčeno za postaran videz in ta-daaaaa. Fotke so žal večerne in delajo krivico dejanskim barvam.

Prijavljam na izziv:
- #78 Vintage @ CRAFT-alnica
- #113 Anything Goes @ Party Time Tuesday
- #68 Flowers & Ribbon @ Really Reasonable Ribbon's Ramblings

Hvala za obisk in lepe komentarje.

17 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Luštni sta obe,
če bi zase izbirala bi izbrala lila verzijo, Lp Tamara-hvala za obisk na mojem blogu in komentar

Bernardine Cuttino pravi ...

Beautiful creation, saw you on MIM.
Hugs
Berni
berni46blogspot.

MA-MI pravi ...

Lepi sta obe, čeprav tista s kvačkano rožico mi je bolj pri srcu ... obožujem kvačkane rožice. Lp.

oldpunca pravi ...

Zelo lepi sta. Tudi meni so všeč kvačkane rožice.

Danica pravi ...

Čudoviti voščilnici. Sploh ta s kvačkano rožico.

Klara pravi ...

Všeč sta mi! Kar kličeta po pomladi in poletju... :)

Klara pravi ...

Te tvoje kvačkane rožice so prečudovite. Seveda sta tudi čestitki zelo lepi. :)

*Urška* pravi ...

Nežne in simpatične.Zelo sta mi všeč.Lp

leycika pravi ...

Zelo sta lepi :)

Andreja pravi ...

Zelo luštni voščilnici sta nastali :-))

Janja pravi ...

O kako sta lepi. Še posebej všeč mi je v lila barvi. Lp

Kefa pravi ...

Zelo sta lepi, všeč mi je skvačkana rožica :)

Jana pravi ...

Lušna voščilnica... meni je vintage stil blizu!

Pri meni, na mojem blogu te čaka nagradica!

LP
Jana

Jana pravi ...

Zelo lušni vintage voščilnici...meni je vintage stil zelo blizu.

Mimogrede...na mojem blogu te čaka nagradica.

LP
jana

Jana pravi ...

Lušen tale vintage stil...

p.s. na mojem blogu te čaka nagradica.

lp
jana

Lori pravi ...

Beautiful cards - saw you MIM!

Goga pravi ...

Krasne Vintage voščilnice si naredila iz servetkov. Sploh pa so mi všeč kvačkane rožice.
Pozdravček od Lili