nedelja, 23. september 2012

Vse najboljše

Za sodelavko, ki praznuje rojstni dan, sem pripravila voščilnico v vijola/roza barvi, po skici oz. postavitvi zadnjega izziva CRAFT-alnice.

Voščilnica je precej okrašena (vsaj glede na moje dosedanje projekte) ampak mislim, da je bo prejemnica vesela, prav tako darila (voščilnica ima žepek za darilni bon).


Vladkine štampiljke Misli


Na YouTube sem našla en lušten tutorial, kako izdelat rožice brez nožkov oz. štance - tukaj.
Moja je sicernarejena iz izrezkov, narejenih z Sizzix nožki in z štanco za obrobe. Možnosti je ogromno.

notranjost - žepek za darilni bon, medalja za 33. let ;-)) in prostor za voščilo in podpise (žal je fotka narobe obrnjena - nekaj mi nagaja in ne gre drugače :-(( )

Izzivi:
- #65 postavitev @ Craft-alnica
- Linky Party 3 (always anything goes) @ Simply Create
- #132 Bingo @ One Stitch At A Time (ribbon, embossing, buttons)
- #77 Anything Goes @ Inspire Me Fridays 
- show me #92 @ Sassy Cheryl's Blog

Hvala za obisk! Poglejte si tudi moje prve božično novoletne projekte (tukaj in tukaj).

9 komentarjev:

Andreja pravi ...

Lepo si jo zastavila in lepo si popestrila tudi notranjost!
Všečna :-))

Hazel pravi ...

Lovely card in beautiful colours. Thanks for joining us at OSAAT. Hazel x

craftygranny pravi ...

Stunning card and fabulous colours i love it.Thanks for joining us at OSAAT and good luck. hugs trisha x DT

Cvetka pravi ...

Zelo všečna barvna kombinacija. Super čestitka.

Sassy Cheryl pravi ...

LOVE, LOVE, LOVE those gorgeous flowers. What a fabulous card.
Thanks for playing along in the Sassy Cheryl's SMThursday this week.

Janja pravi ...

Krasne barve. Zelo je lepa. Lp

Unknown pravi ...

very pretty, love the punch you used!!! thanks for joining Simply Create!!!

Julies Crafty Creations pravi ...

very pretty project. Thanks for joining in with our Bingo challenge over at OSAAT and Good luck
Julie x
My blog
Pennys Challenges DT member
Fashionista DT member
Forever Friends DT member
OSAAT DT member

Goga pravi ...

Luštna voščilnica in zelo seimpatična izbira barv. Gumbki na rožicah so pia na i.
Pozdravček Lili